Έλεγχος κατάστασης προιόντων.

  • Ο πελάτης υποχρεούται να ελέγξει τα προιόντα που παρέλαβε και αν διαπιστώσει εμφανή εξωτερικά ελλατώματα σε αυτά η και παραλαβή λάθους προιόν τότε πρέπει να επικοινωνήσει μαζί μας τηλεφωνικά ή με mail 2 ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής.
  • Με το πέρασμα των 2 ημερών θεωρείται ότι τα προιόντα παρελήφθησαν σε άριστη κατάσταση.
  • Επιστροφή προιόντων που αγοράσατε από το ηλεκτρονικό κατάστημα μας στις εξής περιπτώσεις:
  • Αλλαγή γνώμης για την επιλογής σας.
  • Επιστροφή σε αυτή την περίπτωση γίνεται δεκτή αν πραγματοποιηθεί εντός 14 ημερών από την έκδοση του σχετικού παραστατικού.
  • Σημαντική προυπόθεση το προιόν να μην έχει αποσφραγιστεί η και χρησιμοποιηθεί.
  • Τα έξοδα επιστροφής σε αυτή την περίπτωση επιβαρύνουν τον πελάτη.
  • Η επιστροφή χρημάτων θα γίνεται με ακύρωση χρέωσης της πιστωτικής η κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό και πραγματοποιείται εφόσον το προιόν παραληφθεί και ελεγχθεί από την εταιρεία μας.

Εσφαλμένη παράδοση προιόντων.

  • Στην περίπτωση αυτή ο πελάτης μπορεί να μην αποδεχθεί τη παραλαβή η να επικοινωνήσει μαζί μας για την σωστή και άμεση διόρθωση.
  • Στην περίπτωση που το σωστό προιόν δεν είναι διαθέσιμο τότε γίνεται επιστροφή χρημάτων με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό η ακύρωση χρέωσης της πιστωτικής σας κάρτας.
  • Τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν την εταιρεία μας .(Επικοινωνήστε μαζί μας για την επιλογή του μεταφορέα).

Παράδοση μη λειτουργικού προιόντος.

  • Στην περίπτωση αυτή πρέπει να ενημερωθούμε τηλεφωνικά ή με mail εντός 7ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.
  • Αποστέλουμε το προιόν στον εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο για να διαπιστωθεί η δυσλειτουργεία.
  • Με την επιβεβαίωση του αντιπροσώπου η εταιρεία μας αντικαθιστά το προιόν η επιστρέφει την αξία του στην περίπτωση μη διαθεσιμότητας.(κατάθεση τραπεζικού λογαριασμού η ακύρωση πιστωτικής).
  • Τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν την εταιρεία μας.(η επιστροφή πρέπει να γίνει με δική μας επιλογή μεταφορέα).

Προβληματικό προιόν εντός εγγύησης.

  • Σε αυτή την περίπτωση επικοινωνήστε μαζί μας ούτως ώστε να σας κατευθήνουμε για τον τρόπο αποστολής του προβληματικού προιόντος στον εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο.
  • Τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν τον πελάτη.

Προσοχή...

Σε περίπτωση που η εταιρεία μας κατά την κρίση της θεωρήσει ότι ο πελάτης καταχράται του δικαιώματος επιστροφής η δρα κακόπιστα δικαιούται να αρνηθεί του δικαιώματος επιστροφής προιόντων ακομή και αν πληρεί όλες τις ανωτέρω προυποθέσεις.