Έλεγχος κατάστασης προιόντων.

  • Ο πελάτης υποχρεούται να ελέγξει τα προιόντα που παρέλαβε και αν διαπιστώσει εμφανή εξωτερικά ελλατώματα σε αυτά η και παραλαβή λάθους προιόν τότε πρέπει να επικοινωνήσει μαζί μας τηλεφωνικά ή με mail 2 ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής.
  • Με το πέρασμα των 2 ημερών θεωρείται ότι τα προιόντα παρελήφθησαν σε άριστη κατάσταση.
  • Επιστροφή προιόντων που αγοράσατε από το ηλεκτρονικό κατάστημα μας στις εξής περιπτώσεις:
  • Αλλαγή γνώμης για την επιλογής σας.
  • Επιστροφή σε αυτή την περίπτωση γίνεται δεκτή αν πραγματοποιηθεί εντός 14 ημερών από την έκδοση του σχετικού παραστατικού.
  • Σημαντική προυπόθεση το προιόν να μην έχει αποσφραγιστεί η και χρησιμοποιηθεί.
  • Τα έξοδα επιστροφής σε αυτή την περίπτωση επιβαρύνουν τον πελάτη.
  • Η επιστροφή χρημάτων θα γίνεται με ακύρωση χρέωσης της πιστωτικής η κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό και πραγματοποιείται εφόσον το προιόν παραληφθεί και ελεγχθεί από την εταιρεία μας.

Εσφαλμένη παράδοση προιόντων.

  • Στην περίπτωση αυτή ο πελάτης μπορεί να μην αποδεχθεί τη παραλαβή η να επικοινωνήσει μαζί μας για την σωστή και άμεση διόρθωση.
  • Στην περίπτωση που το σωστό προιόν δεν είναι διαθέσιμο τότε γίνεται επιστροφή χρημάτων με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό η ακύρωση χρέωσης της πιστωτικής σας κάρτας.
  • Τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν την εταιρεία μας .(Επικοινωνήστε μαζί μας για την επιλογή του μεταφορέα).

Παράδοση μη λειτουργικού προιόντος.

  • Στην περίπτωση αυτή πρέπει να ενημερωθούμε τηλεφωνικά ή με mail εντός 7ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.
  • Αποστέλουμε το προιόν στον εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο για να διαπιστωθεί η δυσλειτουργεία.
  • Με την επιβεβαίωση του αντιπροσώπου η εταιρεία μας αντικαθιστά το προιόν η επιστρέφει την αξία του στην περίπτωση μη διαθεσιμότητας.(κατάθεση τραπεζικού λογαριασμού η ακύρωση πιστωτικής).
  • Τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν την εταιρεία μας.(η επιστροφή πρέπει να γίνει με δική μας επιλογή μεταφορέα).

Προβληματικό προιόν εντός εγγύησης.

  • Σε αυτή την περίπτωση επικοινωνήστε μαζί μας ούτως ώστε να σας κατευθήνουμε για τον τρόπο αποστολής του προβληματικού προιόντος στον εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο.
  • Τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν τον πελάτη.

Προσοχή...

Σε περίπτωση που η εταιρεία μας κατά την κρίση της θεωρήσει ότι ο πελάτης καταχράται του δικαιώματος επιστροφής η δρα κακόπιστα δικαιούται να αρνηθεί του δικαιώματος επιστροφής προιόντων ακομή και αν πληρεί όλες τις ανωτέρω προυποθέσεις.

Μείνετε Ενημερωμένοι

Εισάγετε το email σας για να λαμβάνετε τις προσφορές και τα νέα μας!